Dostawa i polityka zwrotów

PRZEPISY OGÓLNE

Towary zakupione na www.sundream.com.pl wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz paczkomatów InPost.

Wysyłka odbywa się w ciągu 14 dni od momentu złożenia zamówienia i jego opłacenia. Kupione produkty szyte są na zamówienie i zostaną wysłane na adres podany przez klienta podczas składania zamówienia.

Www.sundream.com.pl współpracuje z wieloma firmami kurierskimi. W związku z tym, czas dostawy uzależniony jest od rodzaju dostępnej wysyłki. Zazwyczaj termin dostawy nie przekracza 2 dni roboczych. Większość paczek dociera na miejsce przed upływem tego czasu. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy może się wydłużyć do 7 dni.

Zalecamy założenie konta klienta w naszym sklepie, z którego można monitorować status zamówień. O zmianach statusu informujemy również mailowo na adres podany podczas składania zamówienia.

Ceny wysyłki kształtują się następująco:
– przesyłka kurierska: 20 zł,
– przesyłka kurierska za pobraniem: 23 zł (zaliczka za towary: 40 zł, reszta płatne przy odbiorze),
– paczkomat: 17,50 zł.

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, możesz zwrócić nieużywany towar. Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Od dnia 01.01.2021 prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego.

Zobowiązania i obowiązki stron powstałe przed datą rozwiązania umowy przetrwają rozwiązanie tej umowy dla wszystkich celów.

Niniejsze warunki korzystania z usług obowiązują do czasu rozwiązania umowy przez użytkownika lub nas. Możesz wypowiedzieć niniejsze warunki korzystania z usług w dowolnym momencie, powiadamiając nas, że nie chcesz już korzystać z naszych usług, lub gdy przestaniesz korzystać z naszej strony.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Słoneczny Sen Ewa Nowak, ul. Mała Andrzeja 9/25, 88-100 Inowrocław, , email: sklep@sundream.com.pl, NIP: 5561292876) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (znajdującego się poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanym przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy. Sugerujemy zawsze używać formy wysyłki z dowodem doręczenia.

Proszę odesłać nam rzecz na adres: Słoneczny Sen Ewa Nowak, ul. Mała Andrzeja 9/25, 88-100 Inowrocław, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Prosimy, żeby w miarę możliwości odesłać towar w oryginalnym opakowaniu. Koszty przesyłki zwrotnej ponosicie Państwo, jak również odpowiadacie Państwo za wszelkie zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.

PROCEDURA GWARANCYJNA

Jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z nami na adres email sklep@sundream.com.pl. Wszelkie reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni od czasu otrzymania przesyłki zwrotnej.

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy (należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

– Adresat: Słoneczny Sen Ewa Nowak, ul. Mała Andrzeja 9/25, 88-100 Inowrocław

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

– Data zawarcia umowy i odbioru towarów:

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów):

– Adres konsumenta(-ów):

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):

– Data:

(*) Niepotrzebne skreślić.